неділю, 3 липня 2016 р.

#літо_читання. Подарувати книжки бібліотеці.

У моєму разі - імпровізованої бібліотеки на бульварі Давидова.

За сьогодні вдалося виконати ще кілька пунктів флешмобу, щоправда, трохи на свій лад. Отже, другий пункт велить віддати місцевій бібліотеці книжки, які я прочитала. Звісно, усі віддати не можу, але дечим можу поділитися з радістю. І бібліотеку обрала незвичну це вільна книгозбірня на моїй улюбленій Русанівці, що притулилася до Публічної бібліотеки імені Лесі Українки. На поличці лишила кілька книжок із сучасної української літератури, а також примірник журналу "Шо". Саме його забрали першим :) Я теж собі дещо взяла - це була "Маруся Чурай" Ліни Костенко. Так що хто на Русанівці чи на Березняках, придивляйтеся, читайте, милуйтеся фонтанчиками :)

3 коментарі:

  1. а ми в бібліотеку місцеву віддаємо, словацькі, звісно ж, українських теж назбиралося, але, думаю, буду ділитися з іншими книгоманами чи обмінюватися;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені ділитися книжками важко) просто коли я даю комусь почитати книжку, то вже наперед розраховую,що людина може мені й не повернути її. тому дуже дорогі нікому не даю, але таких мало. переважно після прочитання готова розлучитися з книжкою, щоб хтось іще мав можливість скласти свою думку

      Видалити
    2. ооо, в мене є кагорта книжечок, які дуже люблю і ділитися назовсім не готова, але є і такі - на один раз, розумію, що перечитувати точно не буду, то чого лежати має, хай інші почитають)

      Видалити