четвер, 2 лютого 2017 р.

Про премії й рейтинги

З-поміж усіх літературних премій мене щороку найбільше цікавлять дві: Книжка року-ВВС і рейтинг "ЛітАкценту". Цілий рік я стежила за літпроцесом і намагалася спрогнозувати, хто переможе і в яких пунктах журі розійдуться, як у морі кораблі. У підсумку мені як спостерігачеві сподобалося, що роман "Забуття" Тані Малярчук переміг у Книжці року-ВВС й здобув "Золоту бульку" "ЛітАкценту". При цьому "Помирана" Тараса Антиповича взагалі не потрапила до короткого списку ВВС. Я вважаю, це круто, коли існують різні погляди на ті самі явища.
І тому було б так класно, якби існувала якась читацька премія. Щоб її переможців визначали саме за тим, наскільки цікаво було читати книжку. Не за корисність і потрібність на цьому етапі розвитку країни, а просто тому що цікаво. Бо "Забуття"  як троянди й виноград: красива і корисна, але зовсім не цікава. А "Помирана", хоч і цікавіша, все-таки теж, схоже, здобула медаль за оздоровлювальну місію суспільства.
Чомусь мені здається, що якби попитати читачів, то в їхньому загальному рейтингу не перемогла б жодна з цих книжок...

Немає коментарів:

Дописати коментар