четвер, 7 грудня 2017 р.

Підсумки року за версією книгоблогерів: результати першого тижня

Минулої суботи мені спало на думку запросити книгоблогерів до обговорення найцікавіших, на їхній погляд, книжок 2017 року. Все, що я хотіла побачити, – список книжок, що захопили не критиків і не літературознавців, а активних читачів. Мені справді цікаво, як цей рейтинг відрізнятиметься або чим буде схожий на підсумки інших премій (у нас їх принагідно до художньої української літератури аж дві: премія "ЛітАкцент" і "БіБіСі"). Ну, а щодо перекладних книжок то таких премій у нас узагалі нема (якщо є, але я не знаю про них, то втріть носа невігласці в кометарях, невігласка тільки порадіє). 
Словом, я вирішила надіслати книгоблогерам анкету про читацький рік-2017. Там є питання про найкращі українські книжки: різножанрові оригінальні й перекладні. Також є питання про найкращих перекладачів, улюблені видавництва, читацькі розчарування тощо. Дуже приємно, що майже всі блогери підтримали ідею, а третина вже навіть надіслала свої відповіді! Тому я щиро вдячна всім, хто відгукнувся, імена/подяки будуть вже у фінальному пості (можливо, вдасться його надрукувати на якомусь ресурсі з більшою аудиторією). А поки що публікую тут проміжні результати з надією, що хтось із незнайомих книгоблогерів захоче взяти участь у голосуванні. Якщо ви з-поміж таких, то будьмо друзями, лишіть мені свою адресу на сторінку/емейл, і я вам сама напишу. 
Отже, ось топ-5 книжок двох списків ("Сучасна українська література" і "Перекладна література" в жанрах художньої літератури. Є також український і перекладний нон-фікшн, але не хочеться одразу відкривати всі карти, тому поки що просто як тизер пропоную  тільки два рейтинги. Вони, впевнена, зміняться, щойно дві третини блогерів надішлють свої відповіді, а нові учасники долучаться до ініціативи.
Сучасна українська художня література
1. Сергій Жадан "Інтернат"
2. Катерина Калитко "Земля загублених"
3. Володимир Рафєєнко "Довгі часи"
4. Артем Чех "Точка нуль"
5. Марк Лівін "Рікі та дороги"

Сучасна перекладна художня література
1. Кент Гаруф "Наші душі вночі"
2. Салман Рушді "Два роки, вісім місяців і двадцять вісім ночей".
3. Ніл Ґейман "Американські боги"
4. Селесте Інґ "Несказане"
5. Марґарет Етвуд "Оповідь служниці"



Наостанок хочу сказати. що книжок у  довгих списках значно більше, просто вирішила для розігріву опублікувати перші п'ять позицій у двох номінаціях. Але наступного разу сподіваюся оприлюднити ще більше інформації, головне, щоб активні читачі відповідали мені не менш активно, ніж вони читають книжечки :) До речі, цього тижня синхронно з рейтингом у фб виникла  Спільнота книжкових блогерів України Там теж, сподіваюся, публікуватимуть перебіг голосування. Друзі, долучайтеся!




Немає коментарів:

Дописати коментар