середу, 17 травня 2017 р.

Що читати далі?

Учора на роботі виникла дивна ситуація – ми з колегою забули сумки з телефонами й ключами в замкненій аудиторії, тож довелося йти додому з вільними руками. Хоч у сумці лишилося чимало важливих речей, найбільше я засмутилася саме через книжки – що робити 45 хвилин у дорозі?
Якщо читати не можу, подумаю про них.
Отже, що я хочу почитати?
На носі Книжковий Арсенал, на який я, певно, не потраплю. Та все ж є одна книжка, яку я просто мрію якомога швидше взяти до рук.
Це "Дюна" Френка Герберта. Видання, що фігурує майже в усіх списках маст-хев із цьогорічного Арсеналу. Це класика фантастики, а фантастика для мене – терра інкогніта. Однак дуже багато знайомих розумецьких хлопців любить фантастику, і я хочу трохи більше довідатися про цей жанр, раз ним захоплюються такі непересічні люди.
Ще однією книжкою, яку дуже кортить прочитати, є "Атом у запрязі" – антологія української фантастики 1920-х років. Великі очікування покладаю на цей грубий томик, яким зі мною поділилися друзі.

Про книжку "Велика маленька брехня" Ліани Моріарті я б не знала, якби не побачила на сторінці Ксені Різник пораду подивитися міні-серіал, знятий за романом. Серіал я переглягнула  одразу, та ще й підсадила на нього моїх колег. Мені дуже сподобалася ця історія, картинка, музика, акторська гра (а грають там, на хвильку, Різ Візерспун, Ніколь Кідман і дівчина з "Винні зірки" Шейлін Вудлі). За сюжетом, в ідеальне містечко на березі океану приїздить молода мати із сином, зазнайомлюється із двома жінками, життя яких зовні нагадує казку. Панорамні вікна з видом на океан, ідеальні чоловіки, ідеальна школа для ідеальних дітей – ось вона, американська мрія. 
Але багаті теж плачуть. І ось на костюмованій вечірці когось убивають. Кого вбивають і за що – невідомо до останнього. Завдання глядача – здогадатися. Я не змогла, і мої знайомі теж. Інтригу збережено до кінця, але серіал хочеться дивитися не тільки через інтригу, а й через головокрутки. А як би вчинила я, якби в моєму майже ідеальному житті був єдиний недолік – до нестями закоханий, але агресивний чоловік? 
Чи справді ідеальні чоловіки такі прісні й непристрасні, що від буднів із кавою в ліжко хочеться втекти в обійми якогось бед гая? Як збудувати стосунки з колишнім чоловіком і не комплексувати щодо його нової дружини, яку, на відміну від тебе, усі люблять, навіть твоя рідна дочка?Ці й багато інших родинних проблем порушує авторка на сторінках книжки.
Щодо українських новинок, то я б хотіла прочитати такі. Керуюся принципом "почитати тих, кого досі не читала" (крім Ірванця, Ірванця просто радять зусібіч):
мала проза Катерини Калитко "Земля загублених, або маленькі страшні казки";
альтернативна історія від Олександра Ірванця "Харків 1938";
проза про війну Артема Чеха "Точка нуль";
не-уявляю-про-що "Транзишн" Олександра Михеда
"Ловець океану" Володимира Єрмоленка
Щиро сподіваюся, що котресь із цих видань
вразить і під Новий рік потрапить до найцікавіших прочитаних книжок.

Немає коментарів:

Дописати коментар