четвер, 22 листопада 2018 р.

Що почитати чоловікам і не тільки їм



У понеділок мене запросили на РадіоМ розповісти про книжки. Цікаво вийшло: за тиждень до цього я знічев'я слухала програму про те, що радять чоловіки почитати жінкам. Зокрема, вони радили "Хюґе", а також книжки, які мають "розвивати в жінок почуття гумору". Я написала злий комент, типу, без почуття гумору серйозно сприймати пораду "Хюґе" не можна. А потім гість, який "Хюґе" і порадив, витягнув моє ім'я в лотерейці-розіграші книжки "Таємне життя розуму". Так я виграла віватівське видання про внутрішні механізми мозку, отже, думаю, зможу тепер розвивати почуття гумору на професійному рівні :)  Та на цьому не закінчилося: мені написали про виграш і запросили на програму-відповідь: а що жінки радять почитати чоловікам? Ось що вийшло.


Немає коментарів:

Дописати коментар